Min bagel <3

Igår kom jag hem från Amanda när Poirot började, så orkade inte logga in här^^
Vi sprang iaf.. fan vad Amanda har blivit snabb!
Höhö, Amanda va lite trög xD
L: "Amanda.. det är inte juli" *pekar på väggalmanackorna(?)*
A: "oj, jag har glömt att byta" *byter till augusti* "åh, en fin arab (häst)"
L: "öhm, Amanda.. det är inte augusti heller.."
A: "oj, juste.. " *byter till september* "oj, en till arab! Det är ju typ samma häst!"
L: "är inte det där en arabkalender?"
A: *kollar på baksidan* "Jo, det va det visst.." xD Typ liite trög^^<3

Idag va det då skola.. på musiken skulle man gissa vilken låt han spelade, och det va blandat klassisk musik och modern.. mitt lag va helt klart bäst! Tror vi fick 3 poäng, dom andra fick typ 7 ;)
Vi sitter iaf o lyssnar och tänker gissa på Beethoven, då säger David: "Jag tror inte att det ä Beethoven, jag har hört en av hans låter och det här låter inte som hans stil" HAHA xD
Och Jonas va rolig som satt och bråkade med Nicole och en del andra typ hela lektionen^^ x)
Sen på engelskan skulle vi själva läsa en grej.. Dom flesta gick till datasalen, men vi som satt kvar satt och lyssnade på Axel och Fabian som hade högläsning. Fabian va berättarröst och Axel pratröst. Det roliga va att Axel ändrade sin röst mellan ljus och mörk för dom olika personerna. Och hans röst låter så rolig när han gör det.. Och så hade han mööörk röst för en tjej och ljuus röst för en kille när dom pratade xD Låter jättetråkigt när man skriver dethär, men det va iaf skitkul^^
Ridning efter skolan :) Red Chaplin, det gick bra :P Vi galopperade i skogen som vanligt. Nästa gång ska vi hoppa på galoppbanan, jao ;)
Var en del med Jojjo, Sofie, Elly, Amanda o Mimmi efter ridningen :]<333
Jag har börjat länka till andras bloggar, så länka gärna till min också och kolla på länkarna ;)
kram /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0