Go go Danny ;)

Nu sitter jag här och skriver brev + lyssnar på james blunt - you're beautyful <3
Idag har jag sprungit (gick skitlångsamt, tog 40 minuter istället för 20-30), vart på skötarmöte och storhandlat på coop ;D
Jag tycker det är kul/intressant att storhandla, haha xD Vad jag gör är:
*Går runt och kollar på alla hår och sminksaker
*Kollar alla vegoprodukter i frysdisken och köper nånting som ser fint ut (A)
*Läser på kortsidorna av flingpaketen för att dissa nästan alla flingor pga högt sockerinnehåll.. Har ni kollat på "nyttiga" special K? Minst 20% socker tror jag ;o
*Springer runt på hela brödavdelningen för att hitta ett bröd med mindre än 10% socker.. eller det finns ju många med "bara" 7-8%, men det e också för mkt :P
Och för dom som vill veta det så har jag köpt ett paket tuggummi.. ny vet ni det :D
Jag gillar inte vädret.. blött, blött, blööh, blää.. Vill ha sol! ;( Eller åtmindstonde torrt.
Jag måste göra tyskaläxan, fan "/
Gör den senare, orkar inte nu..
Idag kommer Eurovision dance contest! Wiihu, Danny :D
Skriver nog lite senare också :)) Hoppas nån läser, ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag var oxå på Coop idag >.< .. fast i Vinsta så chansen att vi skulle träffas är ganska liten haha.

btw vadå tyskaläxa ?? omgomgomg

2008-09-06 @ 19:38:12
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, jag brukar också gå runt och läsa hur mycket socker allt innehåller och allt, tar typ 100år ;p

2008-09-06 @ 22:06:11
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Viktor

Fan ja som käkar special K XD

jaja:P

2008-09-06 @ 23:59:12
Postat av: Anneli

Va sa Katta på sköar mötet? O berätta Frida att ja skulle fortsätta på Theo (<33333333) :)

2008-09-08 @ 13:25:51
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0