Where are you?

Jag blir galen.. jag är verkligen bäst på att lägga ifrån mig grejer varsomhelst och sen glömma bort dom.. För några dagar sen hittade jag (läs mamma) lilla kameran som jag letat efter i nån vecka.. Ca en dag senare hade jag tappat bort den igen ;o Fattar inte var jag kan ha lagt den, men nånstans hemma är den iaf..
Det gick inte så bra för mig att göra.. nånting alls idag. Frånochmed att jag slår på datan så dör den intelligenta delen av min hjärna :)) Så jag "glömde" plugga och göra lite andra grejer..
Det var nåt mer jag skulle skriva, men kommer inte ihåg just nu.. aja, nu ska jag gå och lägga mig, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ;)

2008-09-05 @ 17:44:02
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0