Balen + helgen

Balen i fredags var superkul! Den var över alla förväntningar! :)
Kommer kanske bilder senare, om jag får av nån annan.
Det var iaf mingel, mat, lite vals och disco. Mitt bord var definitivt det mest högljudda, haha! Vet inte hur många gånger vi applåderade åt ingenting.
Och jag blev faktiskt uppbjuden på vals, konstigt nog. Av en trevlig, okänd kille. :)
Det hände lite oväntade saker under kvällen, kan man minst sagt säga. Balen kändes lite för kort.
Eira sov över hos mig efter balen. Och sen gick vi och stod och sålde saker på klassens loppis i v-by. Tror inte att vi tjänade så mkt faktiskt.
Sen kom Amanda och sällskapade lite. När jag stått klart mitt pass (även om jag inte gjorde så mkt, men det var ganska många där) så gick vi hem. Och jag vet inte vem som såg roligast ut, Amanda som var helkädd i svart och t.o.m mössa eller jag som jag BARFOTA hela vägen hem. Klackskor hade mördat mina fötter, säger jag bara.
Idag har jag solat. Fick lust att gå också, så gick typ 4-5 km. Sen gick jag vilse nånstans i råcksta xD Typiskt mig^^
Pappa fyllde år igår, så har ätit massa tårta och onyttiga grejer i helgen <:
Har skaffat facebook förrsten, dom som jag inte edan addat får gärna adda^^
Ciao <3

ps. dom som har bilder från balen får gärna skicka <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur du hade på balen, jag hamnade vid ett helt dött bord och blev aldrig uppbjuden av nån (om man inte räknar med att simon fick för sig att trakassera mig), haha (a)



Svar: Tack så mycket!

2009-04-27 @ 19:29:15
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har föresten bilder på balen om du vill ha, hade tyvärr nästan inga på dig, men om du ändå vill ha så kan du bara säga till så mailar jag :)

2009-04-27 @ 19:33:28
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ååh, jag hann aldrig sola den dagen.



sv: Den icareklamen där 'stig' räknar upp alla varor dom sänkt priset på. Vet du vilken jag menar? Dom går och går och går... och så typ kommer dom in i en mc-klubb, och så typ.. aa. :P den e konstig >.<



Hahahah, vilken menar du? (a)



MVH

vi-som-älskar-reklam-klubben

2009-04-27 @ 21:25:14
URL: http://missjoensson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Svar: Höhö, ja, det var galet. Men jag ville ha gjort det innan första maj XD

2009-04-29 @ 21:02:07
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Pundaren

Svarta kläder och mössa, 25 grader varmt :D mode vettu! ;D

2009-05-02 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0