Balen -lite föberedelser

Igår sydde jag lite på min balklänning, så nu ska jag bara sy in den lite också.
När jag ändå sprang runt i den lite igår, passade jag på att kolla frisyr. Jag tänker har uppsatt hår, ganska löst så det är lite volym i, med hårnålar och sen fästa det långa håret med två avlånga klämmor. Sen tänkte jag ha lite glamourlockar, eller vad det heter, med håret frramför öronen. Om nån fattar (A)
Funderar på om jag ska ha lösögonfransar, haha. Ska nån annan ha det?
Det är ju liksom hollywood-tema ^^
Skor skall inhandlas idag. I Barkarby, som jag nämnde i mitt tidigare inlägg.
Funderar på typ svarta pumps. Dom kommer ändå inte synas så mycket, min klänning är så lååång, och jag vill kunna använda dom efteråt. Men dom måste ha lite klack, annars får jag sy upp klänningen "/
En liten väska ska nog köpas eller sys också.
Vad tänkte alla ha för tröja/sjal till? För det blir kanske lite kallt med bara en ärmlös klänning (i mitt fall)..
Hur går det med alla andras balplaner?
Nu ska jag äta breakfast, kram<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kommer antagligen bara ha skinnjacka på väg dit sen tar jag av mig den när jag kommer fram :)



Svar: Tacktack!

2009-04-19 @ 18:45:43
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja du jag fattade inte så mycket av hårfrisyren men du får ta kort och visa sen x)

2009-04-22 @ 17:20:00
URL: http://allasmimmi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Besök gärna min blogg, om du har tid! =D

2009-04-22 @ 17:23:20
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0