.

Jag vet att jag är lite efter, men hoppas alla hade ett bra lov!^^
Mitt lov var great. Jag solade, slappade, var hos frissan mm. Japp, så nu har man massa fräknar och en ny frisyr. Och den här frisyren kan faktiskt ha volym :D
Lite från veckan som har gått..
I tisdags red jag Nåty. Det gick ganska bra faktiskt, han är jättefin, men oj vilka stora rörelser han har! Sen gick jag och Amanda faktiskt hem, duktiga som vi är, trots att både skulle få skjuts. Haha, vi typ flummade runt lite, alltid kul ) hem med Maendi kl 21 <3
Igår fick vi tillbaka konsthistoriaproven. Jag fick MVG, 48 av 49 :D Sen så shoppade jag i v-by efter skolan. Köpte bl.a jeans, t-shirts, kjol, toffsar, mascara.. appropå det, smink har ju blivit mycket dyrare nu i lågkonjukturen! Typ masterpiece mascara som kostade kanske 130-140 kr förut, nu kostar den 170! :S (inte för att jag köper den, men iaf)
Idag ska jag och mamma och gymma, och sen på eftermiddan ska vi till barkarby och shoppa (:
Jag och Eira skriver ned massa citat från lektionerna just nu. Det roligaste den här veckan var by me (A):

Britta (lärare, pratar om 9ns bal): så ska dom kolla att det inte skvalpar nåt i väskorna och sådär..
Jag (viskar till Eira): varför ska dom kolla ifall det skvalpar i väskorna?
Eira: sprit
Jag: Ahaa!
Eira: vad trodde du dom kollade efter?
Jag: flygplansbomber.

Haha, blond eller vad? Och jag var faktiskt helt seriös x)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0