Valborg

Idag hade vi kemiprov. Det gick nog okej. Hade inte pluggat så mkt, chattade med en viss person istället (A)
Eftersom mina föräldrar inte vart så tydliga med att informera mig om att jag faktiskt kommer stanna hemma till åtmindstonde lördag så hade inte några planer med kompisar inför idag. Men nästa år ska det bli ändring!
Cyklade iaf med mamma till en brasa i Sundby. Det var lite mysigt, men för ljust eftersom klockan bara var åtta. Och det var typ bara småbarnsfamiljer där.
Såg Elegy nu på kvällen. Den var dålig. Eller, kritiker gillar den säkert, men den var tråkig. Handlar bara om gamla gubbar som är otrogna och har sex med yngre tjejer. Typ.
Dagens lilla tabbe var att försöka rulla min cykel när den va låst. Men efter nån minut upptäckte jag det faktiskt, smart nog.
Idag var det jättefint väder förresten. Låg och solade i några timmar :)
Sen blev jag lite deppig. Jag blir alltid deppig efter jag solat. Även om en sak hjälpte mig idag, hihi :]
Hoppas alla haft en trevlig valborg!


(kameran ville inte funka, så fick ingen bild på brasan)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag förstår inte hur folk orkar sola (a) det är ju hur tråkigt och varmt som helst att bara ligga där själv, haha.

2009-05-03 @ 16:11:56
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0