Ännu en skoldag.

Skoldagen kändes väldigt bra idag. Hade svenska, idrott, matte och naturkunskap. Maten var potatismos (me like) och lax eller panerad fisk. Vi får alltid skitgod mat. Det är nice :]
Idag kom jag på att jag har matte 4 dagar i veckan! Dvs 4h 5 min. Plus läxa efter varje lektion. Liksom, vadå natur - natur?!
Så när jag kom hem från skolan så gjorde jag matteläxan. Sen kollade jag på Morden i Midsommer (har inte hunnit se alla från i somras än) och sen lagade jag mat. Till hela familjen. Stuvade makaroner och pannbiff blev det.
Jag och mamma har nämligen kommit överens om att jag slipper dammsuga halva huset om jag lagar mat en gång i veckan. Lätt värt det! :)
Sen har jag sprungit också, och kollat lite till på tv.
Jag har blivit duktig på att organisera mitt liv. Jag skriver upp allt i en kalender. Då känns det mycket enklare att göra dt, för då vet man att man kan slappa när man är klar. Ordning och reda ska det va. ;)
Jag skulle vilja köpa lite nya kläder. Och lite smink kanske. Nån som vill shoppa med mig i Kista eller Solna på måndag? Som slutar vid typ 14.30? :P
Idag ska jag (försöka) gå och lägga mig tidigt. Snart.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0