Feeling like I'm on top of the world

Igår var det ganska kul med lekarna i skolan faktiskt. Det var bl.a gå på styltor över svandammen, äpple och mjöl, charader, nätet, stövelkastning, kroppsdel mot kroppsdel, plankan mm. Skicka kortet tycker jag var roligast, för då råkade killarna pussa varandra hela tiden ;)
Tyvärr så kom min grupp tillsammans med sam tvåorna. Och dom (speciellt killarna) var lite mesiga och var knappt med på aktiviteterna.
Senare på dagen träffade jag Mimmi och Frida vid filmuthyrningen, och efter att ha hyrt och köpt lite saker så åkte vi hem till mig. Sen kom Anneli och åt me oss, och sen kom Elin. Och sen fick jag och Frida cykla halvvägs till v-by för att hämta Sunna som inte kunde hitta sitt busskort^^
Efter en trevlig kväll så fick jag i princip ligga och sova på min fönsterbräda för att jag delade säng med Sunna.
Idag har jag, förutom att spela wii me Anneli, sprungit i 40 minuter och duschat. Och städat rummet, för Eira och Jossan kommer om en timme ;P Länge sen man träffade dom.
Så nu ska jag väl gå och förbereda lite saker, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0