Kärsö

Igår var första skoldan. Hände inte så mycket, vi gjorde en namnlek och sen fick massa papper.
På ridningen var hästarna lite galna. Hehe, fast Åsa fattade inte riktigt allt det x) Mimmi var och hälsade på iaf, det var trevligt och väldigt flummig. "Man suger och suger, men den kommer ju aldrig" (Elin pratade om en vattenflaska)
Idag var klassen på Kärsö. Vi hade team-building. lekar och sånt för att lära känna varandra och sammarbeta. Det va kul :)
Sen och Mimmi och jag till Vällingby. Där köpte vi skolböcker :P
Imorgon ska vi till Tom Tits. Det blir säkert nice. För min klass är väldigt bra faktiskt :P
Och det är skönt att det inte är så många tjejer (typ 12 tjejer o 16 killar), för då bråkar man mindre :P
En sak jag stör mig på är att typ alla är ungefär lika långa som mig. Känns det som iaf. Killarna är inte så långa alltså.
Mitt schema är typ helt sagoligt. Men det förtjänar jag efter de långa dagarna alla dessa år på EKS.
Schemat:
Mån: 9.35 - 14.30
Tis: 8.00 - 13.50
Ons: 8.00 - 15.10
Tors: 9.40 - 14.00
Fre: 9.15 - 11.15  (2 timmar bara!!)

Ska ut och springa snart, ciao :*

Kommentarer
Postat av: Anneli

Måste man köpa skolböcker själv :o

2009-08-19 @ 19:57:02
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Linnéa

JAG VILL OCKSÅ HA SÅNT SCHEMA!!! Jag slutar typ halv 5 på måndagar (me 2 timmars håltimme mitt i dagen vilket suger slutar hellre tidigare) sen Tisdag 16.10 onsdag 16.00 och så håller det på så Bajs på mitt schema XD

2009-08-20 @ 07:02:57
URL: http://skrikpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0