Längtrökigt.

Filmkväll igår med Eira och Jossan. Det var länge sen man träffade dom :P Vi lagade vegetarisk tacograttäng (mums!) och kollade på Wanted :)
Idag tänkte jag åka till sjöstugan på konserten och träffa lite people, men jag hittade inte min bussremsa. Och då blev jag sur, så jag sket i det. Jag har fortfarande inte hittat bussremsan ;(
Istället har jag lagat en väska lite grann, lämnat tillbaka filmerna och ätit en Magnum coco choc (var tvungen att testa). Den var ganska god, sådär lagom mycket kokossmak typ. Fast classic är godare.
Jag vill spela ordyatzy! Kom jag på nu. Det ska jag säga till mamma när hon kommer hem. Jag har lite långtråkigt.
Imorgon ska jag börja va nyttig. Har blivit så jävla fet i sommar.
Nu ska jag känna mig lite barnslig och pussla :]

Lite gamla sommarbilder.

Kommentarer
Postat av: Kiera

Åh, nu blev jag sugen på magnum.. (a)

2009-08-30 @ 18:26:51
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0