Tårgasbomb på the voice.

Efter att ha haft det trevligt ute på landet så kom jag hem igår. Träffade Mimmi, Amanda och Sasha i sumpan och efter lite käk på donken så drog vi till the voice. Det var rätt kul, fast det var många låtar som man typ inte hade hört förut. Och sen kastade nån en tårgasbomb. Och vi stod typ 5 meter ifrån. Först fattade jag inte alls vad det var, utan bara att folk flyttade undan för nånting, och sen fick typ alla panik och började kuta. När jag tillslut kom bort från det där så bara rann tårarna, huden och ögonen brände och det var svårt att andas. Men det läskigaste av allt var att jag var så rädd och inte kunde hitta nån som jag kände. Och mobilnätet va ju helt fullt. Tillslut hittade jag Amanda. Hon hade mer panik än mig. Hon sa hela tiden "Linnea, jag kan inte se nåt! Linnea, jag kan inte se!" :S Asså fan va jobbigt det va.. men tillslut löste sig allt. Vi hittade alla, även om det tog lite lång tid (typ 30 minuter).
Nog om det. Idag har jag städat, dammsugit(!) och "pyntat" om i mitt rum. Nu ska det va ljusgrönt och mörkbrunt. Men jag gillade inte de bruna påslakanen så jag földe med mamma till coop för att hitta några fina gröna, hehe.  Hittade 2 bäddset, 2 prydnadskuddar och en dörrmatta (jag har ytterdörr i mitt rum), och allt på rea! :)
Imorgon ska jag kanske åka till Kista och shoppa. Får se hur det blir med det.
Svampo sa att hon kanske kommer till sthlm nu i helgen, det skulle va skitkul! :D Nåt att se fram emot.
Annars tycker jag faktiskt att det ska bli ganska kul att börja gymnasiet. Även om sommarlovet gärna hade fått va längre. Men sommarvädret är slut, så det är väl lika bra att ge upp.
Nu ska jag kolla på Eureka,
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0