Tillbaka till civilisationen

Halli hallå!
Snart är sommarlovet slut, tråkigt nog. Det gick alldeles för fort.
De senaste 3-4 veckorna har jag vart ute på Alholmen och chillat. Men nu för tillfället är jag hemma, fast ska tbax till landet på torsdag förmiddag tror jag.
Idag har jag tränat, shoppat och städat min garderob lite. Jag köpte en skjorttunika, en top och ett midjebälte på H&M. Mycket mer hittade jag inte. Och tydligen så är nästan alla sommarreor slut såhär års. Så jag missade alla.
Busskort köpte jag också idag. Dom börjar gälla idag, så det är ju bra :) För jag ska åka till sumpan om en halvtimme och träffa Mändi, Sunna och Mimmi. Det var alldeles för länge sen!
Imorron blir det ridning och på onsdag ska jag träffa Malin. Nice :)
När börjar alla i skolan då? Jag börjar den 18.
Nu ska jag packa iordning lite saker.
Hoppas alla haft en trevlig sommar!
puss Linnea

Kommentarer
Postat av: Viktor/Rhino

Var nära på att säga att jag oxå börjar den 18:e :P

sen kom ja på att vi ska gå i samma skola nu xD

2009-08-10 @ 16:57:51
Postat av: Nina

Sommaren har verkligen gått för fort, usch.. Jag börjar 20onde. Är du också in i helvete nervös? ;D

2009-08-13 @ 21:54:12
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0