Tom Tits

Idag var klassen på Tom Tits tillsammans med N2n (nv - nv 2orna). Först åkte vi deras 44 meter långa rutschkana (som var en besvikelse) och sen delades vi upp i grupper. Jag hamnade med Patrik och Farbod, och 2orna Angelica, Jonathan och Mattias. Vi var en bra grupp tycker jag, men inte särskilt ambitiösa^^ Vi skulle nämligen göra en labbraport om ett experiment på Tom Tits.. Vi valde rotorn iaf (den snurrande saken som trycker upp en mot väggen), fast jag åkte inte.
Sen har jag inte gjort så mycket idag.
Jag gillar verkligen min nya klass, och det ska bli kul när lektionerna börjar.
Men jag saknar alla i EKS. Vi var en härlig samling med människor. Nejmen, I miss you guys <3
Imorgon blir det skolfoto och gympa. Då slutar jag nog runt 11-11.30 :P
Fan vad nice det är att bo så nära skolan. Jag kan gå hemifrån 10 minuter innan jag börjar men ändå komma i tid!
kram <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan du inte komma på besök till Eks då du slutar så tidigt? (a)<3



Svar: Vi är 8! Det är nästan läskigt tyst på lektionerna och jag saknar nästan allt gap och skrik, hehe.

2009-08-20 @ 21:36:12
URL: http://missjoensson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Faan va bra idé! Haha, det är INTE sig likt kan man nog säga.

Jag kan inte nu på fredag, vi ska typ på utflykt fre-lör. när kan du?

2009-08-21 @ 14:53:13
URL: http://missjoensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SAMgymnasiet i jakan som Rose-Marie, Chrille och Fabian går på.

2009-08-21 @ 15:35:15
URL: http://cheriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0