Hösten börjar komma

Frida var min lilla räddare i nöden idag. Jag hade glömt pengar till grafräknaren, men hon lånade ut till mig :)
Maten på spånga är verkligen lyxig för att vara skolmat! Idag fick vi liksom välja mellan pannkakor eller ris, chicken bits och currysås. Jag valde pannkakor.Sen var jag och kollade på språklistan och såg att jag stod på tyska steg 1 istället för 3, så fick gå till SYV och fylla i ett papper.
Här hemma så har jag städat lite och sprungit. Jag har blivit snabbare och har lägre puls sen jag började med intervaller, så det är ju bra.
Pappa har bokat en tid hos sjukgymnasten. Och jag är ev ledig från skolan den dan, så det skulle va helt perfekt. Då får jag åka gratis taxi och allt.
På fredag ska jag kanske shoppa. Är ganska så shoppingsugen. Vill köpa tunikor, skjortor, linnen, mineralpuderfoundation och mascara.
Men nu ska jag gå och fånga in Biggieponken och sen blir det Miss Marple. Kram.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vafan är en grafräknare? :p



Svar: Det blir finemang! Hehe jag älskar våra traditioner :D (a)

2009-09-02 @ 19:42:38
URL: http://missjoensson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaha,, Men då är frågan varför man behöver pengar til det(?) :p

2009-09-02 @ 19:59:15
URL: http://missjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0