Lektioner ;o

Historielektionen idag var 1 h 25 min lång. Heh. Tur att läraren är skön! Han ba "Ni får tugga tuggummi, äta godis, mat dricka kaffe eller vad fan ni vill på lektionerna bara ni inte slaffsar. Och bjuder mig om ni har godis, jag är väldigt godissugen på eftermiddagarna! Och om ni vill ha musik på lektionerna så får ni det så länge den spelas i dom här högtalarna och jag godkänner musiken. Min musiksmak är...."
Haha^^
På svenskan gjorde vi ett test för att dom skulle se vilken nivå man va på och om man hade läs eller skrivsvårigheter. Det var hyffsat lätt.
På kvällen har jag sprungit lite. Jobbigaste intervallpasset hittills^^ Men efteråt är det ju alltid nice.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha fett nice lärare!

sv: yees :)

2009-08-25 @ 06:29:40
URL: http://skrikpanik.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vilken kul lärare ni har :p

Men jag gillar min också. Han har jätteskön röst. Man hamnar i hypnos XD Lite.

2009-08-25 @ 12:55:22
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0