1 december

Idag började den riktiga nedräkningen till jul - chokladkalendrarna öppnades! Ja, jag är lite barnslig. Men snart är det jul, det snöade ju t.o.m idag.
Jag känner mig bara så lättad just nu. Matteprovet är delvis över, tyskaprovet är nästan över och engelskapresentationen - den är definitivt över. Och den va inte så farlig att göra heller som jag trott, man behövde inte ens stå upp.
Ridningen då. Jag red Full Speed, och det gick faktiskt väldigt bra, förutom i galoppen, där blev det inget.
Jojjo hade bakat kladdkaka åt oss, rent spontant sådär. Det var gott ;)
Det spökar typ i ridhuset. Nejmen, det är lite läskigt. Det låter som om nån står och bankar i väggen ibland..
See ya!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ingen obligatorisk b språk! :D sen kan du ju alltid välja steg 4 om du vill, haha :p

2009-12-02 @ 13:54:55
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0