And what a sad feeling

Nationella provet var inte så svårt, tyckte jag. Det gick nog ganska bra. Sen var det håltimme och sen idrott (redskap). Efter det fick vi gå hem, jag slapp simningen :D Ska göra det nästa termin istället.
Tränade med Anneli idag, trevligt med sällskap ;)
Jag har kommit på varför jag är sötsugen hela tiden när jag kollar på tv nuförtiden. Pepparkakshuset luktar i hela vardagsrummet! Och det luktar gott kan jag säga..
Jag skulle ätit pizza idag. Jag var typ jätteglad. Sen hade Daniel inte koll på tiden så jag fick havregrynsgröt istället. Havregrynsgröt! Gissa om jag blev sur?
Scrubs är slut. Det är jättesorgligt. Det är (var?) ett jättebra program. Jag blev typ jättedeprimerad när jag insåg att det var sista avsnittet. Blä.
Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Den går på sexan klockan 17.00 också! Fast det är gamla säsonger, men ändå! Det är Scrubs ;)

2009-12-10 @ 16:13:38
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0