Andra advent

Igår bakade jag och Sunna pepparkakor och byggde ett pepparkakshus. Det blev enormt stiligt (vi failade så mycket så vi inte brydde oss om att sätta fast taket :P). Sen kollade vi lite på tv också.
Idag blev det EKS igen, fast inte lika mycket folk. Bara jag, Eira, Eve, Axel, Anna, Christoffer och Viktor var där från gamla klassen. När julmarknaden var över reade dom först ut fikat och sen skänkte dom bort det. Och eftersom mamma var med och annordnade mycket så släpade vi hem två papperskassar med bröd och kakor!
Imorgon tror jag att jag bara har historia. Det är nice. Skola 9.35-11.00 ;)


Mitt och Sunnas pepparkakshus & snyggaste pepparkakan ever ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det förklarar varför jag inte såg er idag ;)

2009-12-07 @ 18:11:25
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: FRAPP

Åh, pepparkakshus!

2009-12-09 @ 23:21:42
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0