Dan före dan före dopparedan

Idag blev det somsagt en snabbis i vällingby - köpte julklapp till Daniel - och sen till stallet. Red Max och det gock faktiskt väldigt bra. Alla galopper blev ju inte hundra precis, men några blev väldigt bra och resten gick finfint :)
Och jag orkar fortfarande inte hämta upp kameran..
Gissa vad jag åt till lunch idag? Amerikanske pancakes, made by me! Jag är riktigt flitig när jag äter ensam (Daniel och pappa va också hemma men jag ville inte äta med dom) ;)
Imorgon blir det massa julstök och förberedelser inför julafton. Huset ska städas, maten ska förberedas och granen ska tas fram och kläs. Mys!
Nu snöar det. Fast inte sånna där stora fina flingor, utan snabba små. Hoppas att ser ännu finare och vitare ut när jag vaknar imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0