Days passing by..

Nu har jag inte bloggat på några dagar, men tiden går ju så snabbt och bara flyger förbi känns det som!
Igår var jag och mamma i Vällingby och shoppade på mellandagsrean. Jag köpte en myströja, en tjocktröja, två koftor, ett linne, en t-shirt, en mascara och två klänningar.Funny thing though. Den ena klänningen är från barnavdelningen, haha! Jag ba: "OMG, den passar!". Men jag hittade inga fina i vuxenstorlek och jag ville ha en klänning till nyår (: Men ska nog sy ut klänningen lite i bysten om jag väljer den. Den andra klänningen är lila, vilket brukar vara min undvikarfärg när jag shoppar, brukar inte passa i lila. Den behöver sys in lite om jag ska ha den, fanns inte kvar i min storlek :P Så måste snart välja klänning, nyår närmar sig med stormsteg!

Idag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Kortfattat så stack morfar från sjukhuset och det som skulle bli mysigt julfirande hos mummi o morfar blev istället stelt fika och massa skrik på finska. Man behöver inte kunna språket för att fatta vad som sägs. Det ända jag förstod var perkele (jävlar) hehe^^
Stackars mormor, hon som hade fixat så fint med julklappar och fika. Men morfar börjar bli lite knasig såhär på ålderns höst..


Bild 1 & 2 - klänningarna, fast den lila är mer lila.
Bild 3 - t-shirt med världens gulligaste strasstryck (ett ballongdjur), som jag inte kunde motstå. Bild 4 - två übermysiga tröjor.

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar klänningarna! :D haha men eller hur, man får bara ångest av att kolla på alla kvitton och kontot mm xD <3

2009-12-29 @ 00:49:09
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0