En dag kvar på året!

Igår var jag och några andra hos Mimmi. Det blev mys, flumm och ja.. allt det där vanliga ;)
Idag har jag gjort lite av varje. Städat lite, handlat inför imorgon, tränat, pluggat, målat naglarna, kollat på tv..

Men nu är det ju så att det bara är EN dag kvar på året! Så.. What was up 2009?
För min del var det..
*Köping med Amanda och träffade svampo (fast nu känns det som evigheter sen)
*Vårruset med Amanda
*Klassresa till Gotland
*Jag slutade i EKS och grundskolan
*Språkresa tre veckor med Sofia i Torquay
*Jag började i gymnasiet med ny klass, skola och allt*Jag klippte hellugg, haha^^

Och sen en massa roliga saker som hände däremellan.

Men, nu är det faktiskt nytt decenium också! Så vad var det viktigaste för mig som hände under 00-talet (som låter så oerhört fult) ?
*Jag började skolan (2000) Oj oj oj, det var länge sen..
*Jag fick Rufsan (2001)
*Vi skaffade Isa (2002)
*Jag träffade Sofia (2003?)
*Jag började rida på VRC och träffade alla underbara människor (2005/2006?)
*Jag köpte Biggles (2008)
*Jag började gymnasiet (2009)

Vad tråkigt mitt liv låter nu.. Men det där är de stora grejerna liksom, sen har det ju hänt en massa saker. Jag har bl.a rest mycket (Norge, Finland, Spanien, Italien, England, USA.. har jag gömt något?). Det får se tråkigt ut svart på vtt, det är okej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0