En dag kvar..

Hallo hallo!
Eira är duktig hon, hon gissade rätt på vilken sorts lugg jag klippt! Kan du gissa? ;)
Hehe, var ju hos frissan idag. Jag gillar min frisör, hon är inte rädd för att klippa :) Tror hon klippte typ 7 cm på längden, nu når håret knappt ned till nacken när jag har toffs.
Daggmaskgrejen gick bra idag. Kändes skönt eftersom det inte gick så bra på senaste provet..
Imorgon är sista skoldagen, woho! Sen är det skolavslutning och sen LOV! Underbart.
Det blev lite minishopping när jag var i Sumpan, ett par röda stickade strumpbyxor fick följa med hem.
Jag gillar rött ja. Har nyss målat naglarna röda, så känner mig riktigt pepp inför imorgon haha.
När får ni lov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0