Hej mitt vinterland, nu är du här!

Även om gårdagen inte var särskilt kul så var det nog precis vad jag behövde! Allt som gått och tyngt mig den senaste tidn är som bortblåst.
Matteprovet idag gick ganska bra, lite krångligheter fanns det ju. Men nu är jag HELT klar med matte A, skönt!
Vädret idag har vart så underbart! Kallt och typ 15 cm snö, I'm lovin it!
Imorgon är det bara NK-presentationen, och sen inget mer jobbigt innan jul. Najs!
Idag såg vi på "Bruce den allsmäktige" på engelskan. Mashal, Fovad och Markus hade köpt pepparkakor och julmust till alla. Bra klass eller vad?
Ridningen gick rätt bra den med. Lite hoppning med Jasmin blev det.
Imorgon ska jag klippa mig, men har fortfarande inte bestämt hur. Det får vi se då ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: FRAPP

Skönt att vara klar med matte A, vi ska inte ens snacka om hur det går för mig..



Svar: Fast mitt objektiv är nikkor 18-55mm.. tänkte beställa filter till kameran (om jag inte skrev det på dom förra kommentarerna) men jag får väl helt enkelt ta med min kamera till nån butik istället ^^ tack i alla fall!

2009-12-15 @ 23:34:28
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar på kommentar: Ja, jag tänkte på det men jag orkade verkligen inte, får komma nästa vecka :)<3

2009-12-15 @ 23:41:53
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0