Klappat och nästan klart

Hur najs är det inte att kunna sova till 10.20 på en vardag? Och jo, det är länge. Jag älskar lov!
För en gångs skull har jag faktiskt fotat lite idag, men jag orkar inte hämta kameran. Förutom att fota har jag bl.a slagit in julklapparna till mamma och gjort julgodis. Knäck och fudge blev det, men fudgen tog sjukt lång tid att göra och blev mer som chokladkola! Men god ändå, och det är väl det viktigaste?
Sen lyckades jag skvätta kakao över halva diskbänken. Och det kom i mjölken. Fail. Daniel är den enda som dricker mjölk, och han gillar inte choklad. Haha, typiskt eller hur?
Imorgon ska jag köpa någon sista julklapp kanske + till kaninerna, och sen ska jag rida men hem direkt efter. Typ alla jag brukar va med i stallet är bortresta, så det är ingen idé att stanna kvar.
För dom som har tråkigt kan jag tipsa om sidan felsms.com , väldigt underhållande^^
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0