Lost between plattan and hötorget.

Idag var jag på EKS julavslutning och sen åt jag och mamma i söderhallarna. Paj blev det för min del.
När jag satt på tunnelbanan påväg hem så smsade Eira att hon va i stan, så då vände jag tillbaka igen. Mycket flum och skratt blev det som vanligt. Vi var på julmarknad vid pallatn, Kungsträdgården och Gamla stan. Vi köpte fudge. Det var gott, men det blev väldigt avancerat. Att man kan krångla till så mycket saker ibalnd? Haha, kul hade vi iaf när vi gick runt och letade efter saker (plastknivar, sittplatser mm) som jag vet inte vad^^
Haha, vi "träffade" två killar. Dom var roliga. Dom fick mig att skratta. Asgarva. Åt dom, inte med dom. Vi gillar't.
Dagen har vart för händelserik och underbar för att beskrivas med ord, men några små citat by me kan ni få.

"Jag såg att det var rött, så jag sprang över. Sen upptäckte jag att det inte var rödljuset jag sett, det var röd gubbe."
"Är det där riktiga fransmän?"

"Nu vet jag varför - det är pushupen!"

Det är mer än 15 minusgrader ute. Helt sjukt och underbart. Tågen ställs in och bussarna försenas, men jag är en skadeglad människa, så för mig gör det inget.
Hoho. Jag är jättetrött. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, har du också börjat med gillar't :'D



Jag influerar hela världen, mohaha!

2009-12-27 @ 23:58:57
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0