Lucia

Jag haft lite fullt upp i helgen, så har inte hunnit skriva förns idag.
I fredags tränade jag med Anneli. Sen satt vi och drack glögg typ länge, det var jättemysigt. Sen gick vi och kollade efter julklappar. Efter ett tag gick Anneli och då kollade jag runt på egen hand. Men gissa vem man stötte på då? Eve! Så då gick jag och Eve runt ett tag innan båda drog sig hemåt.
Igår blev det till att baka lussebullar. Mums! Sen åkte jag och mamma in till Vällingby och köpte julklappar till bl.a kusinerna. Det var najs, jag kunde peka ut allt som jag ville ha för mamma. Sen träffade jag Sunna och åkte hem till henne. Vi gjorde lasagne, åt massa godis och glass (haha, så typiskt oss!), kollade på tv och pratade (of course). En trevlig kväll kan jag säga.
När jag lämnade lilla Sunna idag åkte jag in till Vällingby, köpte snabbt några julklappar (det tog knappt 8 minuter!), och sen vidare till stallet för att kolla på julshowen. Mysigt med luciatåg och allt såhär på lucia :)
Jag har t.o.m läst ut min svenska bok, så nu är det bara min NK muntliga kvar att göra för 2009. Åh, på torsdag får jag lov! Innan dess är det nationella i matte och min muntliga daggmaskpresentation.. och klippning!
Hur ska jag klippa mig? Snedlugg eller rak lugg?
Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

sned skulle vara coolt :-)

2009-12-14 @ 12:12:45
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0