Thursday

Idag hade vi redovisningar 9.30-10.55 och 14.10-15.40. Och inget därimellan, dvs 3 timmars håltimme. Lite surt eftersom vi skulle slutat 10.55 om det inte vore för redovisningarna "/ Men men, vi åkte till jakan iaf och kollade på underkläder, skor och parfym. Vadå tjejigt?
Jag såg nyss en amerikansk film med norsk text. Haha, norska är inte så svårt att förstå.
Vad händer imorgon då? Jo, jag har en lektion (idrott 10.15-11.15) och sen ska jag äta risgrynsgröt och pepparkakor, mums! Sen ska jag och Anneli åka och träna och efter det ska jag leta julklappar. Det låter som en bra dag tycker jag ;)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nej, verkligen inte XD de var 100 år gamla. Alltså det där var inte skolbalen :p

2009-12-11 @ 19:20:50
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0