Bakar semlor,

Blondinbella åkte ut ur Let's Dance, hahahaha.
Ehm, hehe. Jag är typ glad för att George fick stanna kvar :D
Igår slappade jag, handlade på coop och lagade middag (duktig flicka). Minestronesoppa blev det (:
Idag har jag bakat semlor. Men dom blir nog lite muppiga. Jag missade att det skulle va ägg i, knådade inte tillräckligt mkt så dom ser helt trasiga ut och jag visste inte att dom skulle jäsa så mkt, så dom blir ENORMA. Typ. Eh.. Jag suger på att baka (A) Allt utom kladdkaka^^
Nu ska jag stoppa in semlorna i ugnen, bye <3

btw, om nån undrar varför jag aldrig har bilder nuförtiden så är det för att jag inte har några bilder på den här datorn. Och förresten så hatar jag det här skitvädret ;(

Kommentarer
Postat av: Maribelle

SEMLOR!!mums

2009-01-25 @ 11:42:07
URL: http://psychokiller.devote.se
Postat av: Maribelle

SEMLOR!!mums

2009-01-25 @ 11:42:54
URL: http://psychokiller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0