Gott nytt år!

Gott nytt år! Och hoppas att alla har haft en trevlig nyårsafton :)
Det har iaf jag haft, Sofia &co var här :) Det blev lite allt möjligt, men Sofia hade iaf gjorde jättegoda efterrätter (mangomousse och hallonsorbet), och vi sköt lite fyrverkerier. Förresten var det inte lika mkt fyrverkerier i år, och inte heller lika många "nödsignaler", men det va fint iaf :]
I måndags(?) var jag och mamma o snabbshoppade lite i v-by. Jag köpte ett par jeans (<3) och en tröja på MQ och en jumper på Mango. :)
Imorgon ska jag shoppa med Eve i Kista ;D Saknar henne<3
Idag har jag sprungit 4,5 km. Ganska duktigt tycker jag för att inte ha sprungit sen i höstas, hihi (:
Såg "seven pounds" nu på kvällen. Jag kände mig lite förvirrad.. Men den var iaf fin och skitsorglig^^ Jag vill se lite glada och roliga filmer nu. Eller typ action. Har bara sett konstiga filmer de senaste dagarna, som "Vicky Christina Barcelona" och "Burn after reading".
Aja, ska gå nu, puss på er, och ett gott nytt 2009! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

<3 :-)

2009-01-03 @ 15:00:03
URL: http://deepmind.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vadå bra kondition :o

2009-01-09 @ 15:40:34
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0