I'm still alive

I tisdags red jag Titzi (: Vi travade bommar och hoppade lite. Det va kul^^
Mimmi och Jojjo e svikare som byter grupp ;o
Igår var det sovmorgon och sen åkte klassen till Waldermars udde för att kolla på en utställning. Sen slutade vi typ 12, det va soft :D
Min nya dator har kommit nu förresten (Y) Jag har bara lite problem med datamusen. Har råkat klicka fel på ett antal saker xD Men lyckades beställa Rommesaken iaf :)
Juste, åt sushi med Amanda, Mimmi och Sasha i V-by i onsdags. Gottigott^^ Sen åkte vi till hässelby gård och hade lite kul ;)
Linda åkte ut igår på Let's dance. Det va ganska bra tycker jag. Och fler personer borde rösta på boxaren. Bara för att han är charmig.
Idag har jag tränat på curves, gått en 6 km-promenad med Isa och typ tjockisätit. Lagade t.o.m middag till hela familjen! Broccoli och baconlåda blev det.
Just nu kollar jag på Jarhead. Den är bra :))
Juste Anneli, nästa helg funkar bra för mig^^ Lördag eller fredag? :]

God natt everybody <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Just det. Mimmi och Jojjo.. blänger på dom

Du får hjälpa mig.. det går inge bra för mig i skolan. Har fått hemringning tre ggr bara den här terminen.. -.- <3

2009-01-18 @ 14:25:44
Postat av: Anonym

:D

<b>Alla</B> borde rösta på Hasse Aro!

2009-01-18 @ 17:30:12
Postat av: anneli

men fiolsträng att det inte blev fet stil

2009-01-18 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0