Let's Dance

Nu har jag kollat på Let's dance. Morgan va bäst. Men jag gillar muskelkillen, boxaren och några till också (A)
Idag var det en slapp dag i skolan. Historia (mest repition), bild, eurytmi och svenska. Vi fick tillbaka litteraturhäftena på svenskan. Jag fick MVG ;D
Jag har faktiskt börjat tycka att historian är intressant/rolig. Det är bra, för jag "behöver" få MVG i det. Sen måste jag satsa lite mer på engelskan också. Och syslöjd.
Jag har kommit fram till att jag, troligtvis, ska söka till JENSEN västra gymnasium som tredjehandsval. Höhö, bara för att.
Jag måste börja skärpa mig med träningen och maten. Äter som en gris vafan. Usch!
Idag kom Biggles bogsele :) Bogremmen e kanske något kort, men det funkar :) Och det är väldigt enkelt att ta av också, vilket är bra, när Biggles får sina panikattacker. Han slutar tänka och bara springer. Han kastade in sig själv i kompostgallret säkert 3 gånger innan jag tog tag i honom. Det är läskigt.
Jag måste börja träna lydnad med Isa. Hon lyssnar inte på mig. Eller jo, de första 100 metrarna typ :D -.-
Öhm.. jag tycker att ni är dåliga på att kommentera D: Ni kommenterar inte, och sen bara klagar ni på att jag inte bloggar..?
Men Anneli är duktig. Hon har blivit en duktig kommenterare det senaste dygnet.
Det påminner mig om att vi inte har setts på typ.. ett år? Och att Hanna är skyldig mig 200 ;o (jag tänker typ också börja jobba på HK när jag fyllt 16)
Eeh.. och juste.. jag ska få en till dator ;) Pappa har försökt övertala mig att vilja ha en sån, men då ville jag inte, men nu vill jag ha en, så vi har beställt en. Jag ville ha en svart med glitter (XD men det e fint), men dom va slut, så det blir en vit istället. En liten minilaptop. Dvs liten. Men jag tror det kan va ganska najs. Smidigt liksom. Btw, när jag fått den, så kommer min familjen ha i snitt 2½ dator per person. Haha, vi är typ.. onormala? xD It's dada's fault. (A)
Oj, nu blev det här inlägget ganska långt. Hoppas nån orkade läsa, :) <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Jag har tappat matlusten ;/. Ibland blir jag bara äcklad av mat och väljer då att inte äta. Och det är då allt går snett! inget jag rekomenderar. Fast jag lär mig nog snart att jag är helt ute och cyklar när jag inte äter.

Ah tack !



Gud vad häftig data du kommer få ;D ! jag är sååå avundsjuk.

2009-01-10 @ 11:39:07
URL: http://malhoe.blogg.se/
Postat av: Maribelle

Va fina bilder.

och Fin blogg.



Har ni någonsin blivit lite små besatt av en kändis ? kommentera på min blogg. Happy face.

2009-01-10 @ 15:52:01
URL: http://psychokiller.devote.se
Postat av: Anneli

JAG LÄSTE ALLT!!! I min familj har vi .. 0,25 datorer per person förutom jag som är ett undantag, jag har 1,25 datorer :D

2009-01-10 @ 19:13:25
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag hejar på Hasse allra mest. Sen lite Kitty och lite Mojje.

Bland dom som ska åka ut först hejar jag på Blondinbella, Blondinbella och ... Blondinbella.

2009-01-10 @ 19:14:24
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka är dina två första gymnasieval? Vad kul att du fick mvg. Sa hon det till dig eller skrev hon det på häftet? För jag vet inte vad jag fick..

2009-01-10 @ 19:27:14
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Ja, precis. Nej, till mig skrev hon kommentarer på alla sidor.

2009-01-10 @ 23:56:30
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Morgan och laila var bäst ;) Haha <3

Gud att du redan vet vilka gymnasium du ska ta, jag är skit seg på den biten, jag har ingen aning :P <3

2009-01-12 @ 14:18:15
URL: http://allasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0