Onsdag

Idag va första skoldan efter lovet. Den va helt ok. Mikael fortsatte att berätta om sina erfarenheter av kor, haha!
Jag fick MVG i fysiken. Wiii^^ Typ blä, men det va bra iaf..
Dagens konstigaste va nog Eva (svenskaläraren) som kom fram till mig, Jossan och Rose-Marie när vi stod i korridoren. Sen kollade hon på mig och ba: "Värst va du va sexig då" !! Hahahaha, jag ba wtf?! xD Vad ska man svara liksom? :P Som tur var slapp ag svara, för hon skulle gå vidare :P
Nu på kvällen har jag kollat på Grammisgalan. För första gången. Det va rätt bra. "Jennie let me love you" med EMD förtjänar helt klart titeln "årets låt"! Så jävla bra <3 Minnen asså, 1 juli <3 (såg den live <3)
Nu ska jag gå o lägga mig.. Folk får gärna kommentera (A)
puss <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Årets låt var ju helt fel! Det borde ha varit Jason Mraz- I'm Yours. Men iof, det kanske ska vara svenska artister. Då skulle det lätt ha varit Alla gillar brudar. Vem gillar INTE den låten liksom?



What? Varför sa hon så :P Vad hade du för kläder XD (svenska läraren)

2009-01-09 @ 15:37:12
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0