Romme <3

Igår var det friluftsdag och då var jag, Eira, Eve och Sofia m.fl i Romme och åkte skidor. Det va skitkul! Gick väldigt bra att åka röda backar faktiskt :)
Så nu ska jag säkert åka skidor på sportlovet ;)
Idag har vi studiedag. De behövdes. Jag har slappat typ hela dan (:
Lite kort om veckan: Hans gillade min vintersaga. Jag har inte fått tillbaka den än för han ville kopiera den först, hehe.
I tisdags red jag Chaplin. Det gck helt okej. Åsa tycker iaf att jag fått fastare sits, och det e ju bra :)
Vad ska alla göra i helgen?
Själv har man inga planer. Ska nog bara slappa och åka till Granngården. Spån, halm och allting håller på att/är slut. Hehe, vadå dålig framförhållning?
Nu ska jag iaf fortsätta att kolla på nån vampyrfilm typ. Violet nånting heter den.
See you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0