I love my computa

Först och främst ska jag berätta lite saker som hänt under veckan.
I tisdags red jag Chaplin. Det gick typ skitbra. Vi va bara 8 i gruppen, så det va skönt :) För övrigt var det rätt tomt i stallet. Mimmi och Amanda va inte där. Men det gjorde inte så mkt för mig, för direkt efter ridningen stack jag till öppet hus på Spånga gymnasium. Hann bara va där i ca 1 timme, varav ½ timme var att lyssna på lite information. Dom bjöd på mat också. Den var skitgod och mattanterna va trevliga :)) Hur som helst, allt verkade bra och jag tror att jag ska börja där.
Jag tänker gå NV-nv, fast jag undrar varför XD De andra inriktningarna verkar mkt roligare :P haha
Juste, veckans skratt typ: "..som Paulus skrev i sitt skrev", citerat av engelskaläraren. Hahaha^^
Jag blev glad när man slapp åka skridskor på den här gympalektionen, pga att skolan skridskor inte va slipade. Och nästa vecka är det Romme (skidor), så då blir det inga skridskor heller. Och veckan efter det råkar vi bara ha svenska nationella på gympalektionen ;D *happy* Jag har inget emot gympa, men skridskor är bara blä-.-
Igår blev jag typ klar med min balklänning! Bara lite smågrejer kvar att göra. Och guess what, jag fick MVG på den typ :DD
Våran "Sveriges historia"-period är intressant. Vi pratar om Asien, 2:a världskriget mm. Så går det när man har vikarie^^ Periodhäftet kommer bli kaos. Har ingen aning vad vi ska skriva om. Dessutom glömde jag mina anteckningar i skolan "/
Nån som har nåt förslag på vilken musikgenre jag ska skriva om? :S
Jag tycker min mp3 har alldeles för högt ljud. Jag lyssnar på lägsta (1/20), men det e för högt ;/
Jag älskar min nya dator, (A)
Och även om det nu inte låter som det på texten så har jag blivit typ väldigt deprimerad "/ Allt känns bara tomt..
Nu ska jag kolla på Let's Dance! Ciao ciao^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0