Lovet är slut,

Jag är lat för att slå på datorn, men nu är det på iaf. I lördags var jag på husdjursmässan. Träffade Eve o Eira där :) Det var inte lika mkt på mässan i år som vanligt "/ Så det roligaste var att fota katter, typ^^

I söndags var Ingrid o dom här (gudfar, gudmor o deras barn). Det var kul. Nu får jag låna ett macroobjektiv av dom :]] hihi

     Macro ^.o   ..  efterrätten: marängsvan med vaniljglass på mangomousse, mums! :P
Igår va jag hos Sofia. skojsigtskojsigt. Det tar bara typ 1 h 10 minuter att åka dit kommunalt, höhö. Men kör förbi Betlehem och allt xD (seriöst, det finns en hållplats som heter betlehem)
Idag har jag kollat på tv. Det är i princip allt jag gjort. Jag hade stora planer för att göra Paulusskiten och allt, men jag är för lat. Fast jag har sytt lite på klänningen iaf, och det är ju bra (Y)
Om en halvtimme, typ, kommer Per hit. Han ska bo här ett litet tag. Just so you know liksom^^
Ååh, fan vad jag längtar till språkresan i sommar med Sofia<3
Jag har redan planer inför sommaren (A) xD Språkresa, festival(er) och Allsång på skansen ;D
Fast det är ju ganska fint den här årstiden också. Lite snö och.. ööh.. lite snö helt enkelt.
Skolan börjar imorron, lovet kunde ha vart längre.
Nu ska jag gå, <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, ska du på språkresa :D Jag vill också det :) Eller egentligen vill jag vara utbytesstudent, men det är ju samma sak, fast längre, typ :) JAG SKA TILL USA ISOF :D 10/11 HERE I COOOME :D

2009-01-09 @ 15:39:28
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0