World trade center

Lite kort vad jag har gjort idag: tränat och kollat på tv, tv, tv, tv^^
För tillfället (när det inte är nyheter) kollar jag på "World trade center". Den verkar ganska bra :) Jag ville se den bara för att komma ihåg vad som hände typ.. Jag var ju ändå bara typ 7-8 år på den tiden, så det känns nyttigt att reflektera över händelsen nu.
Jag har kommit fram till att jag måste träffa Anneli. Det har jag tänkt göra i över ett halvår nu, men nu måste jag faktiskt göra det.. nån dag. (A)
Imorgon hade jag tänkt springa, om det inte är för dåligt väder. Mina ben är rastlösa och min mage är stor. Hehe.
Nu ska jag gå, see ya!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag såg också World Trade Center. Fast jag orkade inte kolla på hela, eftersom den var så himla lång. Jag kommer ihåg när det hände. Jag skrev i min dagbok:

13 September 2001 - Uvesa olucka

Det har varit en falig olucka i uvesa. Många dog och många skadades. Vi har pratat om det. Jag tycker det är mycket synd om uvesa.



Vi kan ha sån där tjejfilm kväll jag ville ha med någon :D:D:D:D Eller?

2009-01-11 @ 18:39:00
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Okej, jag skrev värsta kommentaren men tydligen skickades den inte. Jag kommer faktiskt ihåg när olyckan hände i Usa. Jag skrev i min dagbok om det.

13 September 2001 Uvesa olucka

Det har varit en falig olucka i uvesa. Många dog och många skadades. Vi har pratat om det. Jag tyckerat det är mycket synd om Uvesa.



Jag tycker också att vi borde träffas :D

Vi kan ha tjejfilm kväll :D:D:D och bli jätte tjocka (a) och prata masser om allt och lite till. Fan vad mysigt! Jag är på! Är du?

2009-01-11 @ 18:42:02
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

men vafan. tydligen tog den min kommentar. den är bara efter. aja. trevligt med samma sak två gånger :D

2009-01-11 @ 18:42:38
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ah, jag såg också filmen. Det är hemskt att människor kan göra så. 11 september var det faktiskt det hände, hur är minnet anneli :P.



Jag är med på filmkväll xD

2009-01-12 @ 14:38:58
URL: http://allasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0