Filmkväll hos Mimmi

Igår klippte jag mig och shoppade sen i Sumpan. Köpte jeansshorts, blus och tjocktröja.
Packade typ halva eftermiddan och åkte sen till Mimmi. Jojjo, Sunna och Amanda va också där. Nu har jag sett Twilight och I taket lyser stjärnorna, nu känner jag mig inte lika efter längre ;)
Vi slöade ganska mycket idag och det slutade med att jag kom hem vid 4. Istället för typ 12, hehe. Jag blev skjutsad en bit på Mimmis moppe, det var kul :)
Tack för ett underbart dygn tjejer! <33
Idag ska vi till landet. Så nu ska jag packa för det också. Vi ska fira midsommar där som vanligt, så det blir nog ingen bloggning på ett tag (typ söndag).
Trevlig midsommar everybody! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Svar: Jaha okej :) Läskigt, men kul :D

2009-06-17 @ 17:42:47
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0