I remember it all, from the beginning to the end.

Idag var det skolavslutning. Blandade känslor. Det är ju härligt med sommarlov, och mina betyg var bättre än vad jag hade trott, så det e ju great.
Men klassen.. nej.. jag kan fortfarande inte fatta det. Det här va kanske sista gången som jag såg en del. Men det känns som att jag kommer träffa de flesta igen. Vi måste ha återträffar, helt klart! För trots alla säkert 100 kramar så kändes det ändå inte som ett avslut. Jag kan inte fatta att det är slut. Efter nio år tillsammans.
Jag har både älskat och hatat de flesta, men ni är ändå den bästa klass jag nånsin skulle kunna tänka mig. Som Vincent sa, vi är som syskon, oavsett vad som händer så kan vi sitta tillsammans och skratta igen.

Efter den regniga avslutningen åkte 20 i klassen till en resturang. Där åt vi buffé (och det va skitgott) och några höll tal. Jag grät lite. Efter det gick folk åt lite olika håll. Men hursomhelst så hamnade jag, Eira J, Axel och Jonas hemma i Jonas bastu xD Hehe, det låter väldigt normalt, men det va trevligt :)

Nu ska jag kolla på Miss Marple :)

Kommentarer
Postat av: Ejnar

haha, bastumoment <3

2009-06-11 @ 12:02:33
URL: http://ejnargoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

^^

2009-06-12 @ 19:32:49
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHA, jonas bastu ^^

2009-06-12 @ 20:53:43
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0