Klassresan

Jag tycker klassresan var rolig :) Vädret kunde ju ha vart bättre, men det var iaf bättre än i Stockholm.
Lite kort vad jag har gjort under veckan:
Måndag: Åkte till Gotland. Satt ute på en klippa med några trevliga människor hela kvällen, myys :]
Tisdag: Busstur på norra Gotland, till bl.a Lummelundagrottorna, Fårö och några kyrkor.
Onsdag: Museum + Visby. Jag gick vilse ensam en gång xD
Torsdag: Valfritt. Hade ingen lust att cykla till Visby, så följde med Britta och några till till en äng. Sen badade jag med Eira och Christoffer. Och tumlade runt i gräset med Eira och Sofia. Dygnade med Anna, Eira, Jasmina och Andreas. Sen kom Eira och Axel också.
Fredag: Var i Visby ett tag och tog sen färjan hem.

På fredag eftermiddag var jag helt borta typ pga sömnbrist :P Haha, det va lite roligt. Jag visste inte om jag drömde eller var vaken, jag var helt i min egna lilla bubbla ^^
Efter att ha vart vaken i 37 timmar så somnade jag med mobilen i handen. Hmm.. lite trött kanske? ;)
Jag har inga bra bilder från resan. Fotade inte så mkt, har några bilder på Eiras kamera.
Jag har förresten vart typ extremt onyttig den här veckan. Men det får man ju va. Gotland har Sveriges största glassbar liksom. Pecan nöt kola <3





Om nån vill skicka lite bilder till mig så skulle jag bli glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0