Monday,

Kortfattat om dagen: Shopping (4 linnen o 2 kortärmde), träning, skrivit packlista, gjort rent burarna och mejlat min värdfamilj som jag ska bo hos i England ;D Och blivit grovt utskälld av mamma... :S
Nu sitter jag och väntar på Hanna. Vi ska typ ha pirates-maraton, tror jag. Hehe, och klockan är nio nu, och hon har inte kommit än.. Och vi ska upp tidigt imorron. Hon ska va i stallet halv nio typ ;D Det här kommer gå så bra (Y)
Om jag inte har packat klart imorgon så är jag död. Då får jag inte åka till Mimmi :S Och jag har inte börjat packa än.. Men jag jobbar bäst under deadline. ^^
Nu ska Hanna ta moppen och åka hit, så nu ska jag städa upp lite innan hon kommer.
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Nina

Ska du bo hos värdfamilj i England? Läskigt (a)

2009-06-16 @ 18:40:07
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0