Sista skoldan

Idag var troligtvis sista skoldan i EKS för min del. Helt ofattbart.. efter nio år.. och jag kan fortfarande komma ihåg min första.
Det hanns med både biologi nationella praktiska delen, matte nationella muntliga, schackturnering och repetitioner inför avslutningen.
Efter skolan åkte jag hem och sen till V-by för att kolla på klänningar. Jag hittade några fina, men vet inte om jag vill ha nån av dom som avslutningsklänning. Halterneckklänningar var mina favoriter :)
Imorgon ska jag kolla mer på klänningar, och lite andra kläder, i Kista. Helt ensam. Men jag har inte så överdrivet mycket tid på mig, så det är nog bäst så :P
Jag har ätit äckligt mycket på senaste tiden. Det är inte bra. Men det är sommar. Och glass är gott :( usch, jag måste skärpa mig!
Nu ska jag slå på den andra datorn och ladda över Eiras bilder från klassresan :P Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0