Time is ticking by..

I torsdags va jag på grönan med Amanda, Jojjo och Richard. Det va kul :) Jag åkte Insane, den va inte alls lika läskig som jag hade trott! Men skitrolig var den :)
Träffade Eve, Linnéa, Eira, Eira, Axel, Marre, Sofia och Johannes från klassen :P
På kvällen var det NRJ, då kom Mimmi också :)
Igår var det ganska fint väder på förmiddan, så då sprang jag. Sen blev det regn i resten av dan, vilket va synd eftersom vi skulle grilla på en strand på Mimmis födelsedag, men istället blev det hemma hos henne. Men det var också trevligt. ;) Jag fick iaf träffa Tom och Pascal för första gången, ^^
Idag ska jag väl städa och planera min packning inför England (åker om 1½ vecka typ..). Men jag är en lat människa, så vi får väl se hur det blir med det :P
Trevlig helg everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0