Filmkväll

Var hos Anneli igår och sov över. Det var mysigt :) Vi åt ett kilo godis, popcorn och grönsaker med dipp och kollade på "what a girl wants", "the perfect man", "legaly blonde 2" och "high school musical 3". Jag tycker att alla filmerna är bra ^^ :)
Sen har jag vart och handlat med mamma på coop, ätit och kollat på filmen "Herbie - fulltankad". Ehm, den sändes på tv, okej? x) Den var gullig förresten^^
Igår var det engelska nationella hör- och läsprov. Jag tror att det gick ganska bra. Helt okej. Tyckte typ hör var enklare än läs, konstigt nog.
Hoppas alla haft en trevlig lördag, puss <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppsan, jag har inte skrivit ett inlägg om vad vi gjorde :P Men jag har haft en internet fri helg faktiskt ;)

2009-03-16 @ 15:50:29
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0