Måndag

Jag har vart trött hela dan idag. Det är lite jobbigt. Hjärnsläpp och sånt liksom.
Jag fick 47.5/50 på tyskaprovet (MVG) :) Trodde jag skulle få 45, så det va ju bra (A)
Igår sprang jag lågintensivt. Det var jobbigt för benen, gick så långsamt ^^
Idag gymmade jag. Trögt. Ridning imorgon. Men på onsdag ska jag vila (A)
Igår möblerade jag om i mitt rum också. Det blir fint :) (är inte riktigt klar) Det är vårtema. Grönt, blått, ljust, fräsht och genomskinligt. Ni får se bilder när det är klart. Ska plantera om mina växter på onsdag :)
Sängen står nu vid fönstret och skrivbordet och tvn står längs den väggen där sängen stod förut.
Nu ska trötta lilla jag gå och lägga mig, nattinatti! <3

ps. om nån vill göra en design/ge förslag på design till min blogg så är ni välkomna :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0