Melodifestivalen - andra chansen

Skidresan var rolig. Jag har lärt mig att åka utan att ploga (A) Och det bodde värsta söttotten på vårt hotell. Han heter Joel och bor i Stockholm eller Uppsala, Hehe.
Vårt hotell var jättefint :) Och Tänndalen tycker jag är bättre än Ramundberget.
Men nog om det. I veckan som gått har jag lämnat in terminens troligtvis jobbigaste uppsater, Paulus och musik. Men nu är det klart iaf, skönt det.
"Här kommer häftapparaten", haha! Jag tycker fortfarande att det var kul när Rolf sa så om Fabian xD
Skridskon i torsdags var lyckad. Isen var oplogad och frysmaskinen var typ avstängd = det gick inte  att åka :D
Igår åt jag semla med Fia i Spånga. Det var trevligt :)
Idag har jag äntligen orkat ta mig ut och sprungit. 4,5 km på ½ timme typ :) Fan va skönt det va! Körde på högintensiv, så kanske springa lågintensivt imorgon (:
Resten av dan har jag svullat och tagit hand om kaninerna.
Nu kollar jag på mello. Jag tycker nog nästan att Scott var bättre än Sarah. Hon hade inte så mycket krafft i sin röst, tycker jag. Scotts låt var glad.
BWO borde gått vidare. Fast dom andra va ganska bra också. Men seriöst. Blondien i BWO är fett sötast. Han ser ut som en skandinavisk prins typ i sina gyllene lockar. Aw. Fast deras kläder var hemska. Men sånt är ju en klassiker för dom, dom är lite udda :)
Det va bra att piloterna vann över Amy tkr jag. Tyckte inte hennes låt var så stark.
Båda de två sista låtarna var ganska dåliga tkr jag. Eller, liksom inte min stil. Den  sista va rätt plågsam t.o.m.
Okej, Sarah e väl rätt bra. Men hon  har typ linser? Och det märks. Och hennes ögonbryn är långa. Och hennes ögonskugga är väldigt gulglittrig. Haha, vad man kan störa sig x)
Ska fortsätta kolla nu iaf, puss <3

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Tack :) Jo det skulle man, men vill inte ha en långklänning, max lite över knäna. ^^

2009-03-08 @ 11:07:48
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Sexig Apa

Att du ens kollar på melodifestivalen ! xD

2009-03-08 @ 12:29:39
Postat av: Nina

Haha, "söttotten" :D



Svar: Tack så mycket!

2009-03-08 @ 13:16:19
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Anneli

Svarar:

1. Tack så mycket! Jag är faktiskt JÄTTEnöjd med headern. Jo, februari headern satt uppe. Men du kanske har firefox? Då måste man uppdatera läsaren för att kunna se de nya ;)

2. Nej, jag är inte vegetarian, ännu. Jag funderar på att bli det. Men köttbullar är så himla gott!

3. Hm, på fredag.. Nej, vi slutar inte tidigare. För att min skola är iq befriad. Men jag ska inte göra någonting, tror jag :P Ska vi hitta på någonting? :D





SHILLABILL VAD BRA KONDITION DU HAR! Jag är avundsjuk.

2009-03-08 @ 20:57:42
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: någon

Gud va fin header du har! :)

läs gärna min blogg, behöver läsare!

2009-03-12 @ 23:07:41
URL: http://dddiary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0