Nu blir det sommartid

Förra helgen var jag, Amanda, Mimmi och Jojjo i Amandas pappas lägenhet i sumpan. Det var riktigt kul, och vi kollade på lite psykfilmer :D höhö
Veckan som har gått har vart helt okej.. Simningen har inte vart så farlig som jag trott att den skulle vart faktiskt.
Jag typ måste lära mig acceptera att få VG.  (jag har ganska höga krav på mig själv).
Konsthistorieprov i fredags, tror att det gick bra. Ska lämna in häftet nästa vecka.. skiit. Har inte skrivit in en enda text "/
Idag såg jag på "keeping mum" på 4an. Haha, fan vilken skön tant (A) Hon e lite udda ^^
JAG VILL HA SOMMAR! Nu vet ni, hehe (: Och så vill jag klippa håret, ska nog ringa och boka tid på måndag ((:
Imorgon blir det nog trädgårdsmässan med mamma :o Men, jag har typ inget bättre för mig, typ^^ Ska nog fota lite då, det var jääääääääättelänge sen jag fotade. Ännu längre än jag satt vid datan, och ni har nog märkt att det va ett tag sen ..
Ska nog ändra headern också, har en liten idé om hur den ska se ut, får se om det blir av imorgon :)
Humöret går lite upp och ned.. Först var jag glad, sen blev jag deppig och ville bara typ gråta och spy, och nu är jag hyffsat glad.. fast humöret är inte på topp direkt^^
Jag äger på Master Mind förresten ;D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Nina

VG är ju jättebra, inte så många som har fått det av tjejerna väl? Jag kommer typ faila gympan totalt ^^

2009-04-05 @ 17:02:11
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0