Är du depp, spring dig pepp!

Igår va jag med Mändi på kvällen. Vi så "17 again" på bio. Den var bra :) Sen åt vi på donken, för typ allt annat hade stängt. Efter det åkte vi hem till Mändi och sen gick vi ut ett tag på kvällen.. Vinglade runt på gatorna och föll ihop i parker (A) Men kul var det!^^

Idag har jag vart väldigt deppig nästan hela dan. Efter att ha legat i fosterställning i sängen och lyssnat på musik insåg jag att det hade gått för långt. Så då stack jag ut och sprang lite över 5 km. Och sen mådde jag prima!
Fast nu är jag lite stressed up över en grej, men förhoppningsvis är det bra. Det borde det iaf vara.
Var fint "macro-väder", så fotade lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0