Båtdag.

I fredags var klassen ju i Järna. Det stank där.
Sen åkte jag iaf till Eve. Det var trevligt, fast vi hade inte alls lika mkt att säga som vi brukar ha. Och vi kunde inte va ute på studsmattan hela kvällen, för det började regna. Så då gick vi in och såg på Wimbledon.
Idag sjösatte vi båten och åkte ut till Alholmen. Fast vi var inte där så lång tid. Jag satt längst fram i båten hela tiden (i typ över en timme). Det var härligt :D
Får se om jag kan lägga upp några bilder från dagen sen, om jag får in dom på nån dator.  (min är inte lagad än)
Har läst ut min bok till svenskan idag. Den var bra. Men hemsk. Och sjuk. Men bra.
Har bara läst igenom samhällsgrejen som vi ska ha prov på imorgon en gång. Hehe. Men ska försöka läsa det lite mer sen. Vill höja mitt sam-betyg. Fast det kommer nog inte gå så bra xD
Sovmorgon imorgon iallafall. Skönt! :D
Och på tisdag är det biologi nationella. Haha. Jag ser faktiskt fram emot det. Jag kommer säkert få IG. Eller inte. Men möjligheten finns :P Ska bli lite intressant att se om jag kan nåt alls^^
Hoppas allt haft en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vi har nationella i Kemi. Vad minns jag från Kemin? INGENTING :D

2009-05-12 @ 08:40:42
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Hihi, jag antar det :] Nä, jag tror inte det, det är inte så intressanta kläder och jag är nog helt enkelt för lat också ^^

2009-05-12 @ 15:47:50
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Anneli

Förresten. Jenny boken. Är den din? För jag läste en komikers uppväxt och Jenny är en uppföljare till den.. :) Om den är din, får jag låna den :D

2009-05-13 @ 19:22:23
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0