Dagens små meningar.

Roliga saker som hänt idag:
*MVG på samhällsprovet.
*Full pott på matte nationella problemlösning.
*Min kusin i USA hittade mig på facebook.
*Min engelskauppsats är klar.

När man skriver nånting men tänker på nåt annat så kan det bli lite fel. T.ex som i min uppsats, "This is a story of a girl named facebook". Vackert namn liksom ;D

Det enda dåliga med today är att min lilla dator inte vill markera saker som är felstavade på engelska. Bara svenska. Och jag lär nog behöva mer hjälp med engelskan än svenskan (A)

Imorgon är det fotbollsturnering och ridning :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alla mina grejer blir fel eftersom jag väldigt sällan tänker på samma sak som jag skriver. Jag måste alltid läsa igenom mina blogg-inlägg innan jag publicerar dom XD

2009-05-20 @ 10:20:47
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0